Υποστήριξη

Αξιότιμε συνεργάτη/τρια,

Επιτρέψτε μας να σας παρουσιάσουμε τα πακέτα υποστήριξης της eLINK και να σας προτείνουμε τρόπους μείωσης του κόστους που ήδη έχετε. Τα κόστη από την υποστήριξη τα οποία βαραίνουν την επιχείρηση σας μπορούν μέσα από μια σειρά λύσεων που σας προτείνουμε παρακάτω να μειωθούν, να ελαχιστοποιηθούν ή ακόμα και να εξαλειφθούν ολοκληρωτικά. Η επιλογή και η δύναμη είναι στα χέρια σας για να επιλέξετε τη λύση που σας ταιριάζει. Εμείς είμαστε δίπλα σας για να συζητήσουμε τα προβλήματα σας και να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την πιο κατάλληλη για την δική σας επιχείρηση.

Τα πακέτα υποστήριξης πελατών είναι (πατήστε πάνω στο κάθε πακέτο για να δείτε τι περιέχει αναλυτικά):

  • Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης μετά από κλήση του Πελάτη μόνο με αυτόματη ενεργοποίηση πακέτου υποστήριξης Α (κατ’ ελάχιστον για 6 μήνες, αξίας 160€): Δευ-Παρ, 10:00-02:00, Σαβ-Κυρ 10:00-02:00
  • Επίσκεψη τεχνικού στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δευ-Παρ, 10:00-18:00) με χρέωση την πρώτη ώρα 55€ (ελάχιστη χρέωση) και κόστος για κάθε επιπλέον ώρα 30€.
  • Επίσκεψη τεχνικού εκτός ωρών λειτουργίας της εταιρείας και Σαββατοκύριακα με χρέωση την πρώτη ώρα 75€ (ελάχιστη χρέωση) και κόστος για κάθε επιπλέον ώρα 40€.
  • Σε όλες τις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%
  • Την παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης στις ακόλουθες ώρες: Δευ-Παρ, 10:00-02:00, Σαβ-Κυρ, 10:00-02:00
  • Άμεση υποστήριξη και με χρήση Internet (αν είναι διαθέσιμο) για τη λύση τυχόν προβλημάτων.
  • Επίσκεψη τεχνικού στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δευ-Παρ, 10:00-18:00) με μειωμένη χρέωση 1ης ώρας 30€ (ελάχιστη χρέωση) και κόστος για κάθε επιπλέον ώρα 20€.
  • Επίσκεψη τεχνικού εκτός ωρών λειτουργίας της εταιρείας (Δευ-Παρ, 18:00-00:00) και Σαββατοκύριακα (10:00-00:00) με μειωμένη χρέωση: 55€ (ελάχιστη χρέωση) και για κάθε επιπλέον ώρα 30€.

Το Πακέτο Α μπορεί να αγοραστεί σε εξάμηνη και ετήσια βάση με το κόστος να ανέρχεται σε: 160€/εξάμηνο, 250€/έτος (σε όλες τις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%)

  • Όλες τις υπηρεσίες του Πακέτου Α.
  • Επίσκεψη τεχνικού στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δευ-Παρ 10.00-18.00) χωρίς κόστος, δωρεάν.
  • Επίσκεψη τεχνικού και εκτός ωρών λειτουργίας της εταιρείας με μειωμένη χρέωση 1ης ώρας 30€ (ελάχιστη χρέωση) και κόστος για κάθε επιπλέον ώρα 20€.

Το Πακέτο Β μπορεί να αγοραστεί σε εξάμηνη και ετήσια βάση με το κόστος να ανέρχεται σε: 290€/εξάμηνο, 450€/έτος (σε όλες τις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%)

  • Όλες τις υπηρεσίες του Πακέτου Α.
  • Όλες τις υπηρεσίες του Πακέτου Β.
  • Την παροχή και εγκατάσταση όλων των αναβαθμίσεων των εφαρμογών του πελάτη, στην περίπτωση μόνο του ετήσιου πακέτου.
  • Τον προληπτικό καθαρισμό του εξοπλισμού του πελάτη από τεχνικό της της εταιρείας μας τουλάχιστον μία φορά το έτος για αποφυγή βλαβών.
  • Επίσκεψη τεχνικού μέσα σε 8 το πολύ ώρες.
  • Η επίσκεψη του τεχνικού είναι δωρεάν.

Το Πακέτο Γ μπορεί να αγοραστεί σε εξάμηνη και ετήσια βάση με το κόστος του να ανέρχεται σε: 340€+20€ για κάθε θέση εργασίας/εξάμηνο, 520€+30€ για κάθε θέση εργασίας/έτος. (σε όλες τις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%)

  Επίσκεψη Τεχνικού Τηλεφωνική Internet Αναβαθμίσεις Καθαρισμός Κόστος
  Δευ-Παρ 10.00-18.00 Δευ-Παρ 18.00-02.00, Σαβ-Κυρ 10.00-02.00 Δευ-Παρ 18.00-02.00, Σαβ-Κυρ 10.00-02.00 Δευ-Παρ 18.00-02.00, Σαβ-Κυρ 10.00-02.00 Με την κυκλοφορία τους 1 φορά/έτος Εξαμηνιαία Ετήσια
Χωρίς Συμβόλαιο 55€-30€ 75€-40€ - - - - - -
Πακέτο A 30€-20€ 55€-30€ - - 160€ (0,87€/ ημέρα) 250€ (0,68€/ ημέρα)
Πακέτο Β ΔΩΡΕΑΝ 30€-20€ - - 290€ (1,59€/ ημέρα) 450€ (1,23€/ ημέρα)
Πακέτο Γ ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΡΕΑΝ 340€ (1,86€/ ημέρα)+20€ για κάθε θέση εργασίας 520€ (1,42€/ ημέρα)+30€ για κάθε θέση εργασίας
Top