asyrmati paraggeliolipsia POS in restaurant

Πως θα με βοηθήσει η ασύρματη παραγγελιοληψία στην δουλειά μου;

Αφού διαβάζετε αυτές τις γραμμές, σημαίνει ότι είστε κοντά στο να πάρετε την απόφαση να εγκαταστήσετε ένα σύστημα ασύρματης παραγγελιοληψίας στο χώρο σας. Αντιλαμβανόμενοι την πίεση που σας δημιουργείτε, θέλουμε να σας λύσουμε την εξής απορία. Πώς θα με βοηθήσει η ασύρματη παραγγελιοληψία στην δουλειά μου;

Παρόλο που είναι δύσκολη, η απόφαση είναι από τις πιο σημαντικές που θα πάρετε στη διάρκεια ζωής του καταστήματός σας. Η επιλογή ενός ποιοτικού συστήματος όμως θα σας βοηθήσει σε διάφορες πτυχές της καθημερινότητάς σας. Θα σας επιτρέψει να πραγματοποιείτε γρήγορα και χωρίς λάθη τις συναλλαγές σας με τους πελάτες. Θα βελτιώσετε την διαχείριση των αποθεμάτων σας, για να έχετε άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τις πωλήσεις σας .

Ας δούμε λοιπόν, σε ποια σημεία αυτές οι εφαρμογές μας βοηθούν στην καθημερινότητά μας και πώς μας λύνουν τα χέρια.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας λοιπόν, μπορεί να σας βοηθήσει:

  • Να ελαχιστοποιήσετε τα χειροκίνητα λάθη! Τέλος πια στα χειρόγραφα μπλοκ παραγγελιών και στην αδυναμία ελέγχου της επιχείρησης σας λόγω της χαρτούρας.
  • Να επιτύχετε δραστική μείωση στο χρόνο λήψης της παραγγελίας και στην εξόφληση αυτής από το ταμείο. Μία βασική λειτουργία,  πού πρέπει να φροντίζει ώστε η παραμονή του πελάτη στο χώρο να είναι ευχάριστη. Δυστυχώς όμως, και πολύ εύκολα, μπορεί να την κάνει και απίστευτα δυσάρεστη.
  • Να επιτύχετε την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των τραπεζιών του εστιατορίου σας από τους σερβιτόρους εύκολα και γρήγορα.
  • Να βάλετε τέλος στα λάθη των ταμείων και στην εξόφληση των σερβιτόρων. Να έχετε απόλυτο έλεγχο στα πάντα, με το πάτημα ενός κουμπιού κυριολεκτικά.
  • Να διευκολύνετε την επικοινωνία μεταξύ των χειριστών και της κουζίνας. Προσθέστε απλά και σύντομα μηνύματα, με τα οποία τα πάντα γίνονται γρηγορότερα. Εξασφαλίστε ότι το κατάστημα κερδίζει τον πελάτη με την ταχύτητα του. Οι ιδιαιτερότητες του πελάτη είναι εύκολα προσβάσιμες, πατώντας ένα κουμπί, επιτρέποντας στον χειριστή να τον εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο.

Αναλυτικότερα, αν έχετε κατάστημα delivery και take away:

  • Δεν χρειάζεται πλέον να έχετε τον διανομέα πάνω από το κεφάλι σας την ώρα που στο ταμείο υπάρχει ήδη κόσμος. Αρκεί ένας αναγνώστης καρτών (scanner) που συνεργάζεται με την παραγγελιοληψία και ο διανομέας χρεώνεται μόνος του εύκολα και γρήγορα την παραγγελία. Επομένως, μηδενίζεται η καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας στον πελάτη.
  • Αποσυμφορήστε το ταμείο σας και μην αναγκάζεται τους διανομείς σας να πληρώνουν για κάθε παραγγελία. Κερδίστε ταχύτητα λοιπόν στην διανομή, και δείτε όλα τα ποσά, συγκεντρωτικά, όποτε θέλετε.
  • Ορίστε τον μέγιστο χρόνο ετοιμασίας και αποστολής των παραγγελιών σας. Το πρόγραμμα θα σας ενημερώνει για τυχόν καθυστερήσεις.
  • Πλέον η ύπαρξη χάρτη σε ένα πρόγραμμα Delivery βάζει τέλος στην αναζήτηση της διεύθυνσης από τον διανομέα. Εύκολα, με μια ματιά, δείτε στο χάρτη τις εκκρεμείς παραγγελίες και δείτε ποιες ταιριάζουν να τις πάρει μαζί ο διανομέας. Απόλυτη ευελιξία!

Αν ενδιαφέρεστε για τα στατιστικά στοιχεία σας, αλλά μέχρι τώρα δεν ξέρατε τι να κάνετε:

  • Παρακολουθείστε τα δεδομένα των πωλήσεων αναλυτικότερα, ώστε να δώσετε ταχύτητα στην επιχείρηση σας και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων σε εσάς.
  • Αποκτήστε πρόσβαση σε στατιστική πωλήσεων ανά είδος και κατηγορία, και όχι μόνο. Απαραίτητο να υπάρχει, για να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα δυνατό μενού για το κατάστημα. Μειώστε τις άσκοπες παραγγελίες για είδη που δεν “φεύγουν”. Δημιουργήστε μενού ειδικών προσφορών για είδη που θέλετε να κάνετε πιο γνωστά.
  • Ελέγξτε την αποθήκη σας και τα διαθέσιμα υπόλοιπα. Για εσάς που είναι απαραίτητο να γνωρίζετε με σιγουριά ότι έχει σχέση με την αποθήκη και να μπορείτε να κάνετε με ακρίβεια παραγγελίες.
  • Διαχειριστείτε το πελατολόγιό σας. Ανακαλύψτε ποιοι είναι οι πιο “πιστοί” σας πελάτες και σε κάντε τους δώρα. Ή και αντίθετα, δείτε ποιους πελάτες πρέπει να “κερδίσετε” ξανά.

Γενικότερα, επωφεληθείτε από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας παρέχονται, όπως:

  • Διασύνδεση με ταμειακή μηχανή, ΑΔΗΜΕ και φορολογικό μηχανισμό.
  • Στην αγορά της Αμερικής όπου η διείσδυση των kitchen display systems (KDS) είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή της Ελληνικής αγοράς η ενσωμάτωση τους στον εξοπλισμό είναι απαραίτητη.
  • Οι συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιώσεις στο πρόγραμμα είναι πολύ βασικό να προσαρμόζονται ακριβώς στις ανάγκες του μαγαζιού. Οπότε, η εφαρμογή να γίνει ο πιο σημαντικός κρίκος της λειτουργίας σας.
  • Ένα POS καταλαμβάνει μικρό χώρο στο κατάστημα, αλλά δίνει τεράστιο κέρδος στην επιχείρησή σας. Λιγότερος χαμένος χρόνος, στην διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών, σημαίνει κέρδος. Επομένως, και γρήγορη απόσβεση της επένδυσης που κάνετε για την αγορά του προγράμματος. Μέσα σε ένα POS έχουμε έναν υπολογιστή με οθόνη αφής και προεγκατεστημένα από την εταιρία που μας παρέχει το πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας όλα όσα χρειαζόμαστε για την επιχείρηση μας.

Όταν μιλάμε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών, τα καταστήματα εστίασης χρειάζονται πολλά περισσότερα από αυτά που προσφέρει μια απλή ταμειακή μηχανή . Τα στιβαρά σχεδιασμένα συστήματα παραγγελιοληψίας επιτρέπουν στους υπευθύνους και το προσωπικό της κουζίνας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Αυτό, σημαίνει περισσότερα χρήματα για το εστιατόριό σας και περισσότερη ελευθερία κινήσεων για εσάς.

Είναι μία απαραίτητη επένδυση σε ένα κατάστημα εστίασης και, ταυτόχρονα, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του. Ελπίζουμε το παραπάνω άρθρο να σας κάλυψε και να σας δημιούργησε ένα επιπλέον ερώτημα…

Μήπως έχω αργήσει πολύ τελικά να βάλω στην επιχείρηση μου σύστημα παραγγελιοληψίας;

H eLINK διαθέτει όλη την τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να σας συμβουλέψει και να σας παραδώσει λύσεις ασύρματης παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, bar, clubs, cafe, delivery & take away. Προσφέρουμε λύσεις με PDA & Android προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Ζητήστε μας μια παρουσίαση.

Σχετικά Άρθρα

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα ασύρματης παραγγελιοληψίας

Leave a comment