Το δικό μου σύστημα online παραγγελιών

Γιατί πρέπει να φτιάξω το δικό μου σύστημα online παραγγελιών

Εδώ και καιρό, έχει ξεκινήσει να δημιουργείται μια τάση στον χώρο της εστίασης. Μια τάση η οποία αυξάνεται μέρα με την μέρα όλο και πιο πολύ. Και αυτή δεν είναι άλλη από το σύστημα online παραγγελιών για καταστήματα delivery και take away.

Στην χώρα μας, περισσότερα από 3 στα 10 άτομα (36,4%), ηλικίας 16 – 74 ετών, που έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μία φορά το διαδίκτυο, έκαναν κατά το Α΄ τρίμηνο του 2017 κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Σε σχέση με το Α΄ τρίμηνο του 2016, το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές παρουσίασε αύξηση 11,0%.

Για μία καλύτερη οπτική ερμηνεία ας δούμε το παρακάτω γράφημα:

Σύστημα online παραγγελιών | Γιατί πρέπει να φτιάξω το δικό μου

Έρευνα και διάγραμμα: Ελληνική Στατιστική Αρχή

Όπως μπορείτε να δείτε, είναι πιθανό ότι οι χρήστες που κάνουν online παραγγελίες σε λίγο καιρό να ξεπεράσουν το 40%. Γιατί όμως αυτό; Αρχικά, η βάση των πελατών σας γίνεται ολοένα και πιο άνετη με τους υπολογιστές, τα laptops, τα tablets και τα smartphones. Σαν αποτέλεσμα, επιζητούν και υπηρεσίες που τους προσφέρουν την ίδια άνεση. Επιπλέον, έρευνες δείχνουν ότι σε πολύ μεγάλο ποσοστό, οι χρήστες που πραγματοποιούν online αγορές είναι πολύ ικανοποιημένοι.

Σύστημα online παραγγελιών | Γιατί πρέπει να φτιάξω το δικό μου

Έρευνα και διάγραμμα: Ελληνική Στατιστική Αρχή

Επομένως, υπάρχει ένα πολύ μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, σε καταστήματα που δεν έχουν προσφέρει ποτέ σύστημα online παραγγελιών στους πελάτες τους.

Αλλά γιατί έχουν απομακρυνθεί από την “παραδοσιακή” τηλεφωνική παραγγελία; Τι διαφορετικό προσφέρει ένα σύστημα online παραγγελιών; Και το πιο σημαντικό, τι σημαίνει αυτό για εσάς; Εδώ είναι μερικοί λόγοι για τους οποίους η online παραγγελία υπερισχύει της τηλεφωνικής.

1. Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα

Τα καταστήματα χρειάζονται τους υπαλλήλους τους να μαγειρεύουν και να λαμβάνουν παραγγελίες, χωρίς να ξοδεύουν αρκετές ώρες στο τηλέφωνο. Με ένα σύστημα online παραγγελιών δεν χρειάζεται να ανησυχείτε (τόσο πολύ) για την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων σας. Αυτό που σας ενδιαφέρει είναι, κάθε φορά που τοποθετείται μια διαδικτυακή παραγγελία να δρομολογείται αυτόματα στους εκτυπωτές σας. Σαν αποτέλεσμα, η ροή της εργασίας σας να είναι αδιάκοπη.

2. Εγγύηση πληρωμής εκ των προτέρων

Σηκώστε το χέρι σας εάν έχετε αγχωθεί ότι δώσατε λάθος ρέστα. Τώρα, σηκώστε το χέρι σας αν έχετε ποτέ πληρωθεί με τόσα ψιλά που θέλατε ένα “αιώνα” για να τα μετρήσετε. Με την online παραγγελία, η πληρωμή μπορεί να είναι προκαταβολική. Ο πελάτης σας μπορεί να δώσει τις πληροφορίες της πιστωτικής του κάρτας και να καταβάλει κατευθείαν το ποσό.

3. Οι παραγγελίες είναι πάντα ακριβείς

“Συγγνώμη, δεν σας άκουσα καλά. Μπορείτε να επαναλάβετε?” Πόσο συνηθισμένο σε καταστήματα delivery, αλλά όχι πια με τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου. Δεν χρειάζεται να ακούσετε μέσω τηλεφώνου τις προτιμήσεις ή τα στοιχεία του πελάτη σας. Δεν υπάρχει πια ανησυχία για παρερμηνείες στις παραγγελίες. Αποφύγετε το άγχος για το αν μια παραγγελία είναι σωστή, και αφήστε τον πελάτη σας να αποφασίσει για αυτό.

4. Συλλογή δεδομένων για το σύστημα διαχείρισης των πελατών σας

Το σύστημα online παραγγελιών σας βοηθάει να καταγράφετε δεδομένα για το σύστημα παραγγελιοληψίας του καταστήματός σας. Ζητήστε και πάρτε ένα σύστημα με δική του πλατφόρμα για ηλεκτρονικές παραγγελίες. Επομένως, όλες οι πληροφορίες, όπως: διευθύνσεις, email, αριθμοί τηλεφώνων και πολλά άλλα είναι οργανωμένα σε μία κεντρική βάση. Μια βάση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για δικό σας όφελος, σε συνδυασμό με πρόγραμμα ανταπόδοσης πελατών και sms marketing.

5. Ηλεκτρονική παραγγελία = Ταχύτερες συναλλαγές

Στους ανθρώπους αρέσουν οι εναλλακτικές. Όταν ένα άτομο καλεί το αγαπημένο του κατάστημα delivery, μπορεί να κάνει αρκετές ερωτήσεις πριν από την τελική παραγγελία.”Τι σαλάτες έχετε; Τι έχει αυτό το προϊόν; Μπορούμε να βάλουμε κάτι διαφορετικό σε ένα πιάτο;” Ο υπάλληλος που απάντησε σε αυτό το τηλεφώνημα πιθανότατα να κάνει και άλλες εργασίες, οι οποίες μπορεί να καθυστερήσουν. Ωστόσο, εάν ο ίδιος πελάτης εκτελεί την παραγγελία στο διαδίκτυο, μπορεί να δει ολόκληρο το μενού, με όλες τις διαθέσιμες επιλογές, ακριβώς μπροστά του. Επομένως, παραγγέλνει χωρίς να διαταράσσει την λειτουργία του καταστήματος, αυξάνοντας την απόδοση των υπαλλήλων σας.

6. Αύξηση πωλήσεων

Το κύριο όφελος από το σύστημα online παραγγελίας είναι ότι αυξάνει τις πωλήσεις σε επιμέρους προϊόντα. Είναι πολύ σημαντικό ότι οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν σε ολόκληρο το μενού. Κανονικά, ο πελάτης χρειάζεται να γνωρίζει μόνο τον αριθμό του τηλεφώνου σας και το αγαπημένο του πιάτο. Τώρα, που μπροστά του έχει, με φωτογραφίες, όλα τα πρόσθετα προϊόντα σας μπορεί να παραγγείλει και πολλά ακόμα.

Μια πρόσφατη μελέτη του 2015 εξέτασε δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες για μια πολυετή περίοδο από μια και μοναδική αλυσίδας πίτσας. Διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι ξόδεψαν περισσότερα και πήραν γεύματα υψηλότερων θερμίδων, όταν παρήγγειλαν online σε σύγκριση με το τηλέφωνο. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες είχαν 14% περισσότερες ειδικές οδηγίες και 3,5% περισσότερες θερμίδες.

Το σύστημα online παραγγελιών είναι το μέλλον και είναι ήδη εδώ

Η ετυμηγορία από αυτό το άρθρο; Το ηλεκτρονικό λογισμικό παραγγελιών είναι εποικοδομητικό τόσο για τους καταστηματάρχες όσο και για τους πελάτες τους.

Η ηλεκτρονική παραγγελία είναι μόνο η αρχή μιας συναλλαγής, που πρέπει να υπάρχει στα καταστήματα εστίασης. Με τελικό αποτέλεσμα, η παραγγελία να παραδοθεί στον πελάτη το συντομότερο δυνατόν. Επίσης, ένα τέτοιο σύστημα δεν θα πρέπει να είναι κουραστικό, αλλά ένα τμήμα της επιχείρησής σας που απλά πρέπει να διαχειριστεί.

H eLINK διαθέτει όλη την τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να σας συμβουλέψει και να σας παραδώσει ένα σύστημα online παραγγελιών απλό στην χρήση, αλλά με όλα τα απαραίτητα επαγγελματικά εργαλεία. Η εφαρμογή μας OnlineFood προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις στις δικές σας ανάγκες.

Ζητήστε μας μια παρουσίαση.

Leave a comment